Khamis, 23 Januari 2014

UNITAR

oh well forgot to mention that I went to Unitar Kelana Jaya yesterday. I was so astonished to see the modern structure of UNITAR. well bangunan baru umur setahun memang lah terbaik mana boleh bandingkan dengan UPM yang wujud dari zaman purba tu.  Tempat jatuh lagikan dikenang, inikan pulak tempat berkawan, belajar, bercinta.

Dok UPM 4 tahun takde buah hati pon. sob sob sob (gila kot aku ni)

Ya allah how I wish I am as competent as them. All the lecturers are out spoken, well mannered and knowledgeable. Teros rasa nak menyorok bawah meja and hilangkan diri.

And I do admire the food facilities there. Memang top lah. Setanding lah dengan yuran 40k kena bayar tu.

The building uses white and grey and the interior design is just awesome. Modern look of course with cosy surrounding.

Came home at 9.30, exhausted. Barely able to move any single part of my body. lol

Tiada ulasan:

Catat Ulasan