Selasa, 22 Mac 2011

mulut laju

dan apabila mulut yang berkelajuan kuasa kuda tak sama dengan kelajuan akal yang lembap, inilah padahnya.

#1
aku terjumpa dengan coursemate ak yang, mari kita namakan si-cantik-tapi-masam. masam itu bukan merujuk kepada bau badan, tapi muka yang ketat. pertama kali aku jumpa si-cantik-tapi-masam kat watercooler, masing2 pura-pura tak nampak.
 kali kedua terjumpa di tempat yang sama, dalam pukul 11 malam kot. alkisahnya dia senyum dekat aku dan:

si-cantik-tapi-masam : hai (senyum)
simulutlajuotaklembap(aku) : hai. asyik2 jumpa u je kan?

ok, aku bukan lah eksaited sangat nak tegur dia. tapi just nak berbahasa. tapi macam terkurang asam respons aku.

aku tak berani nak pandang respons dia. aku just bla sambil menyumpah2 watercooler tuh. tak pasal2.haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan