Isnin, 14 Mac 2011

kerja

hidup aku sekarang ni berkisar pasal assigment, presentation, research. sampai satu tahap, nak keluar dating dengan Si Kening Lebat pun terpaksa fikir 4-5 kali. terpaksa menimbang buruk baik kalau keluar. terpaksa bukak kalendar, pangkah besar-besar due date assignment, exam, dan segala hal presentation.
haih. kesian Si Kening Lebat.
tapi lagi kesian dekat aku.

dan sekarang hampir tiada masa bersenang lenang membaca blog berjam-jam. terpaksa hadkan masa. sesuatu yang aku tak pernah buat dulu.
terpaksa atur masa untuk tidur, rehat, jogging, assigment, exam, dan kelas.

sekarang memang tidak ada masa untuk menonton movie di laptop langsung. dan sorry kepada kawan-kawan yang aku tolak ajakannya untuk keluar.
maaf aku bukan sombong malah jauh sekali hendak lupa kawan-kawan, tapi aku buntu waktu.

dan aku sudah 5 minggu tak balik rumah. dan ini mungkin explanation paling tepat kenapa aku cepat moody dan cepat terasa hati dan cepat naik angin.
sekali lagi kesian si kening lebat yang selalu terpinga-pinga dengan karenah aku.
sekejap gelak, sekejap menangis, sekejap marah, dan terus merajuk.
semuanya gara-gara koko pada setiap hari sabtu.


dan untuk pertama kali dalam hidup, aku harap aku ada lebih daripada 30 jam sehari.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan