Jumaat, 26 April 2013

Kad Kahwin #2

Honestly i can tell that i pissed the designer off. haha.cara dia msg, nampak sangat dia geram. aku bayangkan die menggigil sambil menaip dgn jari-jari dia yang gebu itu. Tulah, sapa suruh tak nak berterus terang. Bila aku cakap aku nak combination of songket and English style, laju je ko cakap boleh. tapi bile tengok design, perghhh hancur, ketap-ketap bibir aku nengok.

Aku dah bagi contoh pon, boleh ko design ikot kepalahotak  citarasa ko sendiri. sape nak kahwin ni aku ke ko? konfius kejap.hahaha. Dahla aku bayar service ko, bukan aku saja-saja mintak tolong.

Bila aku dah desak dia after ten days tak siap-siap jugak design yang aku nak, mula lah dia msg panjang lebar. geram sangat gamaknya. teros aku malas nak amek port lagi, lantak lah malas aku nak bising. Tapi tup-tup dia come out dengan design yang boleh la tahan cantik, at least lagi cantik daripada yg previous. So aku suruh proceed jelah. Takkan nak suruh edit lagi, confirm makan 10 hari gamaknya.


Entahlah sempat siap ke tidak. Risau jugak ni.Kang buatnye tak sempat, mati lah aku. Buatnya kad siap lepas majlis, memang aku menangis melalak lah. Penat aku  bergaduh ngan designer ni, last-last tak sempat jugak.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan