Rabu, 17 April 2013

Kad kahwiin English Style

Kalau ada sapa-sapa yang nak kahwin, and stil tercari-cari kad kawwin, kalau tengah2 google kad kahwin, and termasuk dalam blog aku ni, nasib korang lah yek.haha

hari ni 17 April 2013. 2 June 2013 dah berlangsung majlis. tapi kad kahwin tak buat lagi. Ha acaner tu? sape nak menjawab dengan mak bapak aku ngan tunang nanti? haha. tentulah kitorang berdua ye dak.

To those yang still searching for kad kahwin yang cantik-cantik, I would suggest you guys to googles habis-habisan. Jangan buat kerja last minute macam aku ni. Kejap bahasakan diri I, kejap aku. Hentam jelah labu... Fistly survey harga kad kahwin, tengok design, saiz kad, and jangan lupa tengok feedback daripada previous customers. Macam kawan aku dulu, banyak salah eja. Perghhhh kalau nama pengantin pon salah, sah-sah lah berangin satu badan kan. Tapi, nak salahkan orang yang buat kad pon tak boleh. Memang lah kita dah bagi details yang betul, tapi dorang akan bagi kita check. So, please check betol-betol.

Personally, aku memang taknak and tak mampu nak habiskan ribu riban on the cards. Sebab, membazior.
"Bukan ada yang nak frame kan kad kahwin kau pun Fasha", jeritku dalam hati sob sob. Aku ambil yang harga RM0.27 sekeping. tu pon dah termenung eh macam mahal je. boleh beli coki-coki tu.hahaha. dasar kedekut!

Designer yang designkan kad kahwin aku tu dah siapkan design. Tapi aku memang tak puas hati sebab memang jauh la daripada angan-angan aku.haha. so dengan angkuhnya aku cakap " Re-do!!" ceh takdelah aku ni hawau sangat nak sekolahkan orang camtu. aku mintak lah elok2 soh dia designkan yang baru.

siap aku bagi contoh lagi. Haih,, dapat customer yang baik macam ni, untunglah...haha.
padahal dah berapa hari je tinggal, boleh pulak nak demand design  kan.
eh suka hati lah. aku yang membayar.haha

Nasib baik aku yang teringat pasal kad kahwin ni. kalau tak, memang kenduri tanpa kad jela. call and mesej je kalau nak jemput orang.hahaa.
Situasi ni macam ko masak lauk kemain beriya nak bukak puasa. ade lah tujuh lapan jenis lauk. tapi nasi terlupa nak masak. hahahahhaa. dah dasar perut kg.com memang tak sah kalau takde nasi. Baik makan telur goreng ngan nasi, daripada makan siakap 3 rasa ngan roti..hahahaha

Aku bagi contoh kad ni lah. Mintak designer ni tolong design kan.

Front page corak songket, kat dalam English style.



macam  ni la rupanya sikit
combination of these two. tapi bukan exactly la. warna pon lain jugak,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan