Isnin, 22 Mac 2010

2+1

sekarang sangat bosan tunggu afif reply msg.via ym,sebab die dah xde fon.tapi berbaloi kot,at least sbb saya taw die bkn sengaja x reply msg2 saya.kan?kan?kan?

fb saya juga baru di-hacked oleh someone yg sangat genius bagi saya,walaupun tadi saya mencarot dan antara perkataan yang keluar ialah bodoh. taklah,die bijak sebab tak semua pandai.saya pon tak.ngeee..

masih tunggu afif reply.haishh..

tadi juga pening2 sebab sebok2 pilih course minor bersama najwa yang menyibuk. melawat ke bilik saya. dan terpaksa telah call ridhuan untuk tanya tentang course die.helpful lah jugak.sebab die mention pasal course yang takde maths.hehe.sesuai dengan orang yang akan mengalami pendarahan otak macam saya setiap kali melihat equation maths yang sampai harini saya wonder,perlu tahu ke????

owh ridhuan.jejaka itu.bikin hati saya kecut siang tadi.hehe.selalunya akan puji baju cotton yang saya pakai cantiklah,cute lah..owh sila gugurkan sendiri perkataan selalu,dan gantikan dengan sekali.
contoh: selalu sekali sahaja 
tp tadi,pandang pon tak.hehe.sory abang ridhuan,kami adik2 kadang2 banyak sangat main.ok?

ok,afif da reply.tapi dah hilang passion untuk terus berborak.apsal?apsal?mungkin sebab dah berbulan x contact.dan.dingin.dingin.dingin.boleh perasan giler,saya yang asek soal dan tanye itu dan ini.where has my dear old afif gone?

-sigh-

ok,peraduan teka sapa paling hensem bermula.


ini ridhuan.muka kacak.hitam manis.on diet.
tapi kuat membebel.haisyhh..
merajuk pon buleh tahan hebat.
tapi kagum,sbb die rajin.
baca both note lecturer n textbook.
saper nak die?
*td saya nampak die pgil sorg gadis nih baby.kantoi..
*gambar dicuri dpd facebook die.hehe.


ini afif.baju kaler merah.kali pertama saya tengok die,
baju kaler merah lah die pakai,di bazaar ramadhan KPMH.bulan puase.hehe.
kacak dan kool,kaki gigs,putih,makan byk tp kurus.
contradicts to ridhuan,xpandai marah.
*single lagi.tapi yang nih takde offer ok!
*gambar nih saya amek dpd facebook die jgk,
tp pedulik la,saya yg tag die.



yes.i'm a virgin!
who doubt this? demyuh.


owh tak,dua-dua kacak dan bergaya.saya pun macho hape.hehe.


ok,pembetulan.afif maen dota.yg ni memang die takkan berubah kot.dan tiba2 sign out automatically.seminggu i mogok ngn u.owh taklah.ai xde lah gedik sangat.dan yu da lame x cakap ai gedik.huh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan