Jumaat, 19 Mac 2010

beg,beg,dan beg

hai semua.saya ada banyak koleksi beg untuk dipinjamkan kepada semua.betul.tak tipu.

-saya ada beg maple kesayangan saya berwarna hijau maple lah.dan sudah tentu dibeli di maple.
-saya juga ada beg vincci kaler hitam yang turut saya sayang sebab cantik bagi saya dan naim. beg maple di atas pon naim ckp cantik juge.heshh.
-saya juga turut mempunyai sebuah handbag juicy couture kaler purple.tp blom pernah pakai.
-saya juga telah dikesan telah membeli beg tangan gucci separuh original.
-saya juga telah berjaya diintip oleh paparazi ketika sedang leka membeli beg avon berwarna  pink. jenohlah saya membuat sidang akhbar minggu berikutnya untuk menafikan khabar angin bahawa saya telah dilantik oleh Avon untuk menjadi duta selama 16 tahun menggantikan Erra Fazira yang dikatakan sudah lupa diri.
-saya turut dilantik oleh vern's sebagai model jenama tersebut untuk pasaran Amerika Utara setelah berita tentang kunjungan saya untuk membeli-belah di sebuah butik vern's telah tersebar di laman sembang di Eropah iaitu murai.com
-selain itu,saya juga telah mendapat sebuah beg berharga ribuan ringgit yang telah dihadiahkan oleh pihak UPM.

caranya mudah saja.
1) sila namakan saja warna beg yang andu mahukan.
 (mesti berpadanan dengan baju,kasut,seluar,bra,dan belt)
2) sila kejut saya daripada tidur pagi.walaupun saya tidur pukul 3,4 pagi.saya rela bangun untuk anda kelihatan cantik ke kelas dan bergaya dengan beg yang saya beli dengan duit saya lah.dah tentu.
3) sila letak semua barangan anda ke dalam beg saya.sumbat sahaja semuanya.stokin skin color pun boleh.dan jangan cuci beg saya walaupun anda telah kantoi dengan saya sebab stokin itu masih berada di dalam poket beg saya.tak apa,saya cuci sendiri.beg saya kan.
3) jangan segan-segan untuk meminjam beg saya untuk kelihatan begitu hip dan updated ke kelas walaupun terpaksa meminjam beg saya.hari-hari tukar handbag.kelas gitu kan nokkk?
4) jangan pulangkan sehingga saya terpaksa tebalkan diri untuk meminta semula beg saya.pakai sahaja sehingga lusuh.tak apa.
5) jangan ucapkan terima kasih kepada saya.saya tidak suka.

p/s: saya memang beli beg-beg tersebut untuk kamu-kamu pinjam.untuk kamu-kamu nampak trendy dan hip.

*saya tidak begitu pandai untuk berbahasa sarkastik.

3 ulasan:

  1. yey!seronok bacer luahan hati anda!fasha!sok sayer nk pinjam beg juicy couture anda yang berharga rm123o yang dibeli di pavikion itu boleyhhh/??hahaha

    BalasPadam
  2. nak pinjam!!
    pos ke utp yew 6t paca..
    hahahaha..
    mcm perli org jew ko nih.

    BalasPadam
  3. haha..siot lah ko n0kk
    nurul: utp jaoh kot.haha

    BalasPadam