Rabu, 22 September 2010

antara entry yang terperuk dalam draft

raya bakal menjelang, dan ramdhan akan mengundur diri. nenek dan atuk akan pergi tak lama lagi, berhenti menjengah kami2 anak cucu.

dan like always, most likely people sgt seronok shopping. megasales sana sini. yang bukan melayu pon tumpang shopping sekali. it's megasale people. 1malaysia kan. shopping sama2. nak bertekak pon sama2. sangat lah 1malaysia. aku tak dibayar utk promote megasales kat mana2 ok.

dan antara tempat yg aku suka kunjung is Sogo since byk lah choices. tp kali ni aku taw aku akan tewas dek orang ramai yang lg menggila angkut baju sana, angkut baju sini. emak-emak yang sibuk pilih baju untuk anak-anak dan suami, awek-awek nak belikan baju untuk pakwe-pakwe, dan tak terkecuali jugak brader-brader yang cari baju murah-murah untuk awek. barulah saving kan.

dan sebab tu aku agak gusar ni. bila masa Sogo tak ramai orang? aku bukan lah anti sosial sangat, tapi aku tak gagah sangat nak berlaga bahu dengan perempuan-perempuan yang tengah bernafsu maksimum nak bershopping. dengan jantan apatah lagi. last sekali, aku jugak lah yang ke tepi. dan dengan kakak salesgirl yang muka masam, dah la tak helpful, pandang macam aku tak ada duit je. biasanya aku lagi cerewet dengan salesgirl macam ni. aku bukak lipatan, aku try, aku letak. aku bukak lipatan,aku letak, aku bukak.dan aku blah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan