Rabu, 18 November 2009

da same sad story

i will write in just RED to show how mad am i

ini bukan post yang akan memaki hamun seorang bernama lelaki,tapi lebih kepada luahan jiwa seorang aku.

seorang aku yang lemas dengan dunia hipokrasi.
seorang aku yang jelik dengan lakonan hiasan
seorang aku yang mual dengan kepura-puraan

normal bukan,kita diajar dan diasuh untuk menjadi seorang yang menjunjung hipokrasi..aku sedih bila tersedar aku tergolong dalam golongan ini..

aku malu
sangat malu

ini cerita aku,mungkin tak relevan sama cerita kau..pergilamam.


dulu mase kecik2,kat skola asrama,mrsm kuala klawang lebih spesifik,kalo tersentuh tangan,mmg mengucap panjang..ade 1 insiden,buat aku termenung panjang

*situasi dalam kelas 2 Al Biruni*

aku dan Burn berebut newspaper mungkin..
tarik-menarik
rebut-merebut
tersentuh tangan.stop.

"hisy,batal air semayang aku"
"alamak,kne samak nih"

di luar sekolah,begitukah aku?
begitukah Burn?


*mrsm*
both kuala klawang and tun ghafar baba

aku fak akak senior tuh,yang ikot aku dpd depan surau sampai bengkel KHB semata-mata nak marah ak..kalau ye pun lengan baju aku singsing,xbuleh ckp elok2 ke?

kena pakai stokin gi DS
ok.fine.

sidai baju kena pakai tudung.gotong-rotong.

ok,yang tuh aku boleh terima lagi..mmg xleh nak kate ape..


"apasal ko nyanyi nih? suare perempuan kan aurat"

bukan sekali aku ditempelak.

aku fak dengan laki2 yang penah ckp kat aku cmni dulu.
aku berani jamin,kau ade mp3 paling cikai pon
aku berani jamin,kau layan beyonce
aku berani jamin,dlm kereta,bapak kau pasang lagu salamiah hassan,xpon abba
aku berani jamin,mak kau minat sheila majid,ratu jazz la katakan

so,ape rasionalnya ko nak marah aku,kalo ko pon secara sukarela mendengar aurat seorang perempuan?

ambil peringatan,siti sarah mahupun jessica simpson x pernah acukan pisau kat leher kau..so ko akan dgr lagu2 diorang,bukan lagu saujana mahupun brothers

nah,mmg kau sengaja kan?

selekeh,normal lah,lps waktu rehat,lepas lari2,lepas gelak2
normal lah anak rambut mengintai2 di sebalik anak tudung

dengan lantang kau jerkah aku

*ai fak yu*

skrg,kau masihkan insan yang sama?insan yang tegar bertegang urat,yang lantang bersuara tatkala ternampakkan aurat yang entah sengaja entah tidak terdedahkan.
kau bilang berdosa.
senang
abes cerita
aku pun tak buleh persoal.

kau siapa?
tuhankan?
dosa pahala,kerja kau kah?
di atas sana ada Dia segalanya bukankah?


skrg,kau x pernah layan you tube kah?
tak tergoda dek mariah carey?
vanessa hudgens mungkin?

sekali pun x pernah menonton Spa Q?

Kau jugak hipokrit,sama seperti aku.sama seperti mereka.hahaahaa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan