Khamis, 15 Julai 2010

reply

kadang2 kita tak sedar.kadang2 kita tak endah.

#
bedah: aku baru jatuh kat toilet tadi.babi lah cleaner tu.cuci macam gampang je.

leha   : ko kira ok lagi,aku dulu,jatuh depan orang ramai...malu betul...dah la lelaki yang ak suka    tuh gelakkan aku...pulak tuh,hujan renyai2..abes berlumpur baju aku kau tau..mase tu aku form 2..
pot pet pot pet................

kadang2 kita terlalu obses nak bercakap..mulut lagi laju dpd akal..aku jenis tak berkenan sikit dengan fiil macam ni..kalau orang tuh bercakap,biarkan die habis dulu..lepas tuh barulah kita boleh bantai berceramah..die baru bukak cerita 2 minit,kau dah berkhutbah dekat setengah jam..habis keluar kisah lama..bagi peluang.basic.

#
kamal: hujung minggu ni aku nak kuaq ngn awek aku..tak sabaq siot..aku kalau buleh nak die depan mata..hang taw dak, arituh kami pi makan angin..uihh die bukan main manja lagi..dia bagi aku tie kaler kunin..sampai la ni aku simpan dok sayang nak pakai..bla3...bla3..

abu: owh yeke,nice..

kalau dah diulang cerita sampai dekat 4 kali, memang hebatlah kalau kawan kau bagi respons yang memberangsangkan..kau patut perasanlah sebab dia pura2 baru tahu just untuk jaga hati kau..kau pulak cerita macamlah kisah kau terpaling agung sekali..kamonlah.

notakaki: peringatan untuk diri aku.

1 ulasan: