Jumaat, 2 Julai 2010

not much of a problem.

aku selalu ada masalah ni. (aku bukan perempuan yg penuh dgn masalah) tapi kadang2 aku memang takleh nak buat ape lah.

1# aku selalu nak end conversatuion dgn someone.tak kiralah sms,ym,fb,fs,skype,etc..especially bile conversation da berlarut2 sampai 60 comments n ke atas kalau fb, and kalau ym, chat dekat 2 jam..
aku nak end chat, aku takut org tuh terasa..lagi2 orang yang tak berapa nak rapat..so sampai satu tahap,punyalah nak jaga hati orang, aku hantar ayat2 bodoh mcmni..

-ok..
-haha..
-owh..

dengan harapan dia akan end the conversation.somehow i find it works.


2# aku selalu teragak-agak nak mintak barang aku yang dipinjam oleh orang lain.rasa bersalah sangat. rasa macam aku nak mintak barang orang pulak..dahlah aku mintak dengan malu2,padahal orang yang pinjam tuh relax je..


3# aku selalu ada masalah homesick.ye.kejadah apa homesick.umur pon da 20 thn kan.tapi tulah..home is the best place for me..macam sekarang,aku asek menghitung hari nak balik u..omg.
aku start countdown since awal Jun.ok.sekarang da July.10th of July da nak kena balik.damn.

nak nangis woo..hilang machoo..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan