Selasa, 20 Julai 2010

aku akan jadi DEKAN

someone,beritahu aku..siapa yg boleh ramal masa depan? 
apa akan jadi pada kau hari esok?

 #betul, aku ambil kos English..Bachelor of Art in English to be specific..kau tanyalah aku berapa puluh kali,aku nak jadi apa,lecturer ke..grrrrrrrrrrrr....*ketap gigi*
aku memang buntu..in fact,kalau aku sudahkan degree aku nih pon dah rahmat besar..
ok,aku nak jd Puan Doktor.dats it.sejak aku umur 8thn.


aku paling kagum dengan keyakinan kau..macam mana kau boleh yakin dengan sedalam-dalamnya bahawa kau akan jadi guru Pengajian Am Tingkatan 6?
kau mungkin akan ajar kajian tempatan darjah 5..
sebab bagi aku,kos yg kau ambil terlalu general.
it can fall into any branches.


pada aku,benda ni simple je.
kau ambil kos architechture di UKM ke, x semestinya ko akan jadi MR ARKITEK yg berjaya..
kau mungkin akan jadi SECRETARY,CLERK,or even GRO..


tapi kau orang paling yakin pernah aku jumpa.bagus.
kau ada pergi bengkel keyakinan diri ke?
kalau ada,suggest lah pada aku.
aku pun nak kata mcm ni jugak pada orang lain..
"aku akan jadi DEKAN di fakulti bahasa UPM nanti..
sebab aku amek kos BI"
watdafak.


hey marilah kita amek kos automotive engineering
hey nanti kita boleh kerja jd engineer Audi
he
y kamonlah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan