Selasa, 24 Ogos 2010

daerah haram untuk hati hitam

aku agak bz lately dgn exam yg berlarutan.memenatkan.
and im thinking of terminating my old account for my broadband..will get a new one sooner.

aku sgt bersyukur sbb aku tak delete blog ni lepas disalak anjing2 liar.kurap.
takkan runtuh aku disalak anjing.
takkan rabak aku diherdik serigala.

ini tanah aku.
daerah aku.
berambus, syaitan!

lesson learned:
kalau nak msg cpt sampai, pada title, makikan dia terus tepat ke matanya.

kat blog aku, ada banyak gmbar kwn2 aku.bukan gmbar aku semata. busuk2 aku, hina2 aku, aku ada rasa tanggungjawab utk tak biarkan diorang disentuh anjing.
cukuplah gambar aku je ditatap ratusan jiwa lahap.

makikan saja aku.
hinakan saja aku.
takkan jiwa aku mati
semangat aku besi
tak mengenal henti.

ini tanah aku.
ini daerah aku.
jiwa-jiwa yang laparkan manusia,
maaf.
kau takkan capai jiwa aku lagi.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan