Rabu, 17 Februari 2010

si primitif yang benci teknologi,akulah.

demmyu si tolol 24 yrs old.
facebook ni kau cipta.
daripada sekecil-kecil anak.sampai nenek tua bangka.semua mahu nampak trendy and updated.good.
for communicating.socializing.

aku memang tamak.

seryes aku meresah bila dapat tau ko add aku.seryes aku dup-dap-dup-dap.
ok,fakap.aku benci facebook now and always for making me a stalker.seryes i stalk u dude!Each time aku klik connect kat "celcom malaysia".loser kan aku?

tika kau fb-ing tanpa on ym.
tika nama aminah,rohani,joyah,halimah muncul.
tika bahasa berubah saya awak.
tika itulah jiwa terbunuh.

"mood aku nk study dah datang"
aku masak.lipat baju.jemur baju.makan.main dengan kucing.keluar.
mungkin fb akan jadikan semua tersebut in memories.

cuts and bruises here and there.
all in a fist sized heart.superb.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan