Jumaat, 5 Februari 2010

hari-hari

dalam banyak2 hari,aku suka malam ni.

1.celcom berok broadband laju.
2.aku lulus 50/50 ujian statik.
3.aku takde exam esok.
4.aku dengar lagu Wani Ardy 5 kali.
6.aku bakal dengar lagu Wani Ardy 7 kali malam ni sebelom tido.
7.malam ni aku download byk lagu Emiliana Torrini kerana sbb yg no. 1 (lihat carta di atas)
8.aku nak tido awal kerana sebab no 3.
9.kerana no 7. yg disebabkan oleh no 1.
10.kerana malam nih aku x payah risau pasal kelas memandu kerana no 3.

dalam banyak2 hari,saya x suka malam ni.

1. saya tak ym dengan mistguns.
2.saya emo kerana no.1
3.saya rindu kerana no.1
4.say bosan kerana no. 1
5.saya rasa hari x lengkap kerana no.1

my dear mistguns mi amigo.

saper soh ko gatal buzz aku selalu.
now i long for yu.
and i long for yesterdays.
and mebi aku xpayah sebok nak malu kalau tak tertahan nak buzz ko.
and mebi sebab ko selalu layan aku merapu.
and mebi sebab aku selalu cakap ko gay.ko cakap aku lesbian.
mebi sebab kau n aku makan keropok lekor.
mebi ko x marah kalau aku kol ko.
mebi aku mmg suke ko kol aku...sila kol lagi!
mebi ko x pernak reject kol aku.which i tot afif did it yesterday.. ok fine,everything comes to an end.noktah.
and mebi aku kawan ko yang paling comel.
and ko mmg sah2 kwn aku yg paling comel.
and aku selalu cakap aku sexy.
ko selalu cakap ko ensem.
who cares?




nota kaki: penulis suka menulis menggunakan nota kaki.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan