Rabu, 14 April 2010

PATHETIC is kau.

kenapa adress kan aku sbg kwn kau, kalo kau sendiri yang tikam aku.
PATHETIC.nak sangat nampak hip and cool..sampai sanggup palit taik kat aku.
haha.
-ketawa sarcastic untuk makhluk PATHETIC macam kau-

serious lah aku kesian.pandai pula ko nak pura-pura ye.yelah,ko memang lah cool.and thanks sebab kau kasik aku nampak bodoh depan kawan2 aku.
kelakar kan, kau siap tolong beritahu random fact yg absolutely salah dpn kawan2 aku.tentang aku.
selama mana yang batil menang? selama mana aku nak belakangkan tuhan?
tapi takpe,jgn risau.
takkan aku nak belasah kau.
aku kebal selagi tuhan ada.

xpe,semalam hari kau.
aku tunggu hari aku,
nanti jangan persoalkan tindakan aku.
aku bukan nak jadi kejam, tapi aku nak tengok ko ade deria rasa tak.
nak tengok ko sakit tak kalo kena tikam depan2.
nak tengok, fragile tak kau.
nak tengok ko kebal ke tak.
heh.
tuhan maha adil.
dia bagi kita cukup2 kat dunia sebab kat akhirat pon kita akan dapat cukup2.


sekarang, aku tunggu masa.
aku harap masa bergerak pantas.
sebab aku dah makin rimas.

..............................................................................................................................................................
Salam dear Fasha,


I've always loved learning. I don't doah this for the certificates. I don't do this entirely for my parents or to impress anyone. I simply love learning. I love the feeling of discovering something new and knowing that you're just a tiny weeny part of this world. I love being surrounded by knowledge; proof of God's wondrous creations. If I do this for my parents, I won't go for arts and language. I'd go for medic instead. If I do this to impress people, I'd go for law. Law makes women look smart in a hotter way, I think. :p And if I do this for the certificates, I'd do my postgraduate right after bachelor. Why work and wait? Collect as many certificates as you can! But no, I don't do that. Frankly, I never give a damn about my results. I just chose what I'd love to study and enjoyed the learning process. Then before I knew it, I scored my papers. It came naturally, you know? First thing first: You have got to love your field and enjoy discovering that very world to the fullest! Anything, or anyone, even knowledge, is beautiful when you're in love with it.


All the best in your exams, insyaallah!


Love,

WRD

*emel yg aku dapat dpd si pencinta ilmu.
aku tak pernah jumpa die, tak pernah makan semeja, tidur sekatil.

................................................................................................................................................................


aku bosan kena jaga hati orang. pernah kau jaga hati aku?
kadang2 aku terfikir, kenapa aku diam kalau tak puas hati.kalau bertekak.
sebab aku malas nak defensive.
lagi baek aku tutup mulut aku, dpd aku keluarkan words yang ko mungkin tak dapat nak lupakan.
words yang ko terbayang setiap kali nampak muka aku.
words yang akan buat ko benci aku walaupun aku puji kau cantik.
nak ke?

dan daripada aku nampak sangat bodoh, baik aku diam. tak kool la dowh.

sangat pathetic la,
kalau kau  mati2 defend totally wrong fact,
bertekak sama aku.
sampai aku pon goyah.
then aku find out fact kau yang salah.
word SORRY haram aku tak dengar.

as for me, SORRY is a wonderful word.
agak2 kalau husband kau nak simbah kau dengan cuka getah sebab kau taknak have sex dengan die, agaknye die boleh kot delay penyimbahan. so sempat la ko nak lari.

dah la.
aku hanya nak habiskan masa aku dengan apa2 dan sapa2 yang tak sakitkan hati aku.
jangan sebab kau, aku semakin benci manusia.

antara sebab aku malas nak beriya-iya bertekak dengan kawan2,
sebab aku jenis susah nak lupa.
sekali kau ludah aku, walaupun kau kesat semula, 10 tahun lepas tuh pun belum tentu aku lupa.
sekali kau tikam aku, walaupun luka dah lama kering, parut tetap ada.sebab aku jenis cepat berparut.
sedangkan lengan aku digigit nyamuk pon berparut, apatah lagi kalau hati aku sengaja dirobek.


dah la.emotionally exhausted.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan