Rabu, 14 April 2010

beri beri persenel

mungkin sebab aku seorang je anak perempuan, aku tak begitu terdesak lah nak kongsi barang dengan orang lain. aku tak perlu berebut dress dengan kakak atau adik perempuan,dan tak perlu juga nak kongsi barbie doll dengan siapa-siapa. tapi standard lah, main sama2 dengan abang dan adik lelaki aku. tapi memang sah2 aku punya barang tuh.

*kes adik laki aku curi2 pakai dress aku kaler hijau tuh exceptional lah.masa tu umur dia dalam
4 tahun kot. sampai sekarang aku nganjing dia. bodohhhhhhhhhh.hahaa..
dah la jantan, pakai dress hijau polka dot aku yang sexy tuh. dah la jual muka kat luar rumah. malukan famili je..nasib baik die maintain jantan. mebi berkat usaha mak aku sorok gaun tuh. dengan aku sekali tak dapat pakai.


ok, dan aku tak payah kongsi kasut sekolah, pencil case, and camisole dengan siapa2. sebab aku memang dilahirkan takde saudara perempuan. semuanya memang khas untuk aku. pencil case sailormoon. dah la sejak daripada dulu aku suka shocking pink. siapa lah nak pinjam barang aku.ahaha.mau kena gelak seminggu kat sekolah.biasalah budak2.

paling best, baju raya aku, aku lah paling banyak.mak aku jahit special untuk aku.mana nak dapat?
owh.tiba2 aku dapat idea.aku nak simpan semua baju yang mak aku jahit, buat kenangan.ok.tunggu aku balik seminggu lagi.hehe.dah kata  aku seorang je anak perempuan, memang lah dapat banyak baju raya. baju kurung paling sikit 3 pasang.manalah aku pandai nak bercatu.

so bila dah besar, aku rasa sikit offended lah kalau terpaksa kongsi benda2 yang tak sepatutnya.
kongsi bilik tuh normal lah. gila offensive lah kalau share bilik kat hostel pon tanak. tapi kalau sampai personal item like sanitary pad aku agak rasa awkward lah kalau diulang2 kongsi,

yang aku maksodkan. aku masih rasa perlu ada sedikit privacy antara aku dan engkau engkau. antara barang2 yang bagi aku sangat personal ialah handphone, laptop, and surely diary.

*owh i had a diary when i was 11.but my big brother read it and told da whole house about it.  i thought chairs and windows insulted me for the secret. and to our relatives too. takde sivik betol.so i tore it down.

kenapa perlu operate laptop aku time aku takde? kenapa kesah untuk belek2 handphone aku time aku mandi? why bother to? i just need some space, called privacy. no matter how close we are, i wont tell u if i have bombed a call girl. i absolutely wont.

so space out. do not cross my privacy line.it is totally absurd.

xoxo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan