Isnin, 14 Jun 2010

dedikasi untuk setiap yang mengaku malaikat.

aku bukanlah nak jadi mean sangat dan nak mengungkit, tapi aku ada rasa bengang dengan orang yang mengaku kawan,tapi...
1. cari aku bila time die susah je..
2. backstab aku.
3. kepala hangin.
4. bossy.
5. judge aku tanpa belas kasihan.

well, ragam manusia macam2.

aku dah mula rasa sangsi dengan manusia2 di sekeliling aku..semuanya bunga plastik.cantik tapi palsu.

i'll trust nobody  but myself.

promises were made, secrets are meant to be kept, but somehow the evil has spoken for you..
so-not-your-fault. it is always the setan. demmit.

aku tak pernah berhenti untuk terus rasa kagum dengan manusia2 luar sana yang dengan setiap lantang bicaranya mengaku lebih arif tentang air jiwa aku, lebih daripada aku sendiri.

diberi mukjizat,mungkin?

*senyum sumbing*

berhenti untuk terus provok aku.

mana mungkin hati aku terus kebal.pada hakikatnya ia fragile.

pada setiap perilaku aku,jangan dihakimi aku.jangan diduga bahasa jiwa aku.

mana mungkin aku gagah di setiap kali dihakimi tanpa ihsan.

berhenti untuk terus melantang memberitahu aku bahawasanya jiwa aku telah tanpa aku sedar menipu aku.
berhenti untuk terus melantang memberitahu aku bahawasanya aku ini bolong.
berhenti untuk terus melantang memberitahu aku bahawasanya kau lebih tahu apa tersirat di dalam seketul darah beku dalam dada aku.
berhenti untuk terus melantang memberitahu aku bahawasanya aku menaruh perasaan terhadap Beckham walhal aku yakin dengan setiap peri perasaan aku,bahawa segenap inci hati aku telah aku sediakan untuk Owen.

*not for literally reading*

berhenti untuk terus menghipnosis aku.

nota kaki cagu; berhenti judge aku.jangan dihakimi aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan